felicia

'' hej allihopa '' - jag och felicia fattar.
idag har jag vart i skolan, försov mig. men hann i alla fall, kom kanske 2 minuter försent. så jag är ändå duktig !
när jag slutade ( 14.10 ) så gick jag, jessica, maja & josefine upp till fjällenskolan för att jag skulle träffa felicia (:
när hon hade slutat drog vi hem till henne och började fota massa bilder och käka typ. jag har inte bilderna, men jag kanske lägger ut några sen.
vid ungefär 6 tiden gick vi hem till mig för att käka mat. sen efter det hände det inte så mycket. mest data typ ;p
jag följde henne till ica där hon skulle ta bussen hem, sen drog jag hem & nu gör jag absolut ingenting. borde plugga.. men jag glömde mina böcker i majas väska -.- och jag har inte word på min data .. jaja.
ska typ välja kläder tills imorgon nu, mohaha. slutar 11.20 imorgon ! HALVDAG <3
orkar inte skriva mer, puss puss



Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0