josefine andersson sundman

jag saknar dig! hur mycket som helst? jag tycker det är tid för dig att komma hem nu.. tur att internet finns så man får höra hur det är med dig! när du kommer hem ska vi fira våra födelsedagar tillsammans, eller hur gumman? jag älskar dig <3

tyvärr har jag inga bilder på oss två tillsammans :(



du är världsbäst <3


Postat av: Josefine As

naw sockerpullan (a)

såklart ska vi fira tillsammans!

du ska se vad jag har köpt till våran födelsedagsdag tillsammans vågar inte skriva det här på bloggen ^^

puss love you!<33333333333

2009-12-24 @ 14:58:31
Postat av: Josefine As

Sockerpullan, du skulle ju börja blogga! :o

Går in varje dag för att se om du har skrivit någonting men nehe -.-

ÄLSKAR DIG!

2010-01-09 @ 16:16:57

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0