mysig dag i stan igår

igår var jag i stan med mamma hela dagen, vi kom dit vid halv 12 tiden kanske. och då började vi gå runt lite. jag fick 2500 kronor av mamma & pappa igår! jag vet inte varför :O men det gör inget! heheh. jag är jätte dålig på att slösa pengar, så jag kom bara hem med lite saker. idag ska jag och mamma åka till stan igen :) igår kom vi till jakan vid kanske 9 tiden, och då tog vi en taxi hem till pappas kompis som hade kräftskiva. och då sa jag ''mamma, jag vill inte vara där. om vi är där i mer än en timme så måste jag få pierca ögonbrynet!'' och hon skakade hand på det och sa att jag får det. Vi kom dit 5 över. och gick 5 över. alltså en timme. men hon vägrar säga att det blev en timme, så jag blev såååå himla sur igår alltså. FY! idag ska jag fan tvinga henne :( men nu ska jag gå upp och ta kort på mina saker som jag köpte igår, ses snart ;) puss
UPDATE: kläderna låg i tvättmaskinen så jag fotar dom sen, stå ut.



tagen från google, men hon såg vi igår inne på topshop. en jättekänd skådespelare. Typ huvudrollen i Alla älskar Alice t.ex =)


Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0