har tråkigt..

KÄRLEK!
Du är kär nu - nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - jao..
Nån har sårat dig så du börjat gråta - JA
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smygit ut utan lov - säkert
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja
jag har en hemlighet som ingen vet - tror faktiskt inte det =)
Jag har fuskat i ett spel - Haha ja
Jag har struntat i ett prov - aah

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej
Jag kan inte svälja piller  - Jo?
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nja, typ
Jag har vaknat gråtande - jaa
jag har somnat gråtande - Ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Ja
Jag har sett någon dö - inte människa.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ja, försökt
Någon nära till mig har begått självmord - Nej

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - Haha ja
Jag har sett en fallande stjärna - Nä
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - aah (?) -.-
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Ja
har sparkat en kille mellan benen - Har jag väll
har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej
har lekt sanning eller konsekvens - Ja
druckit en hel liter mjölk på en timme - Hahah japp
Jag har medverkat i en teater - Ja
har träffat någon från internet i det verkliga livet - Ja
du har fångat en snöflinga med tungan - Ja
Jag har suttit på ett tak på natten - Ja
Jag har aprillat någon - Ja
Jag har åkt taxi - Ja
Jag har ätit sushi - Ja, blä
Jag har åkt snowboard - Ja, är kung ju (a)



Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0