17.32

igår sov jag hos mikaela i hennes nya hus i lahäll, skit coolt hus verkligen :) synd att det ligger så långt bort bara.. idag åkte vi till täby centrum och shoppade lite. ni såg ju under vad jag köpte. och juste! igår.. när vi skulle åka till henne, så satt vi på mörby bussen, alltså blåa 178. och så krockade bussen när vi satt på den, lite läskigt. men ingenting hände. vi körde rakt in i en bil så hela bakrutan på bilen gick sönder, och tjejen kom ur bilen typ gråtandes för att hon hade ont i nacken. men ingen på bussen gjorde illa sig tror jag. så vi fick gå av bussen och vänta på en ny. aja.. nu ska jag nåla upp massor med foton på min vägg :) puss


Postat av: MELL

Sv: Nej usch! Blir aldrig bra på kort :(

2009-08-04 @ 20:00:47
URL: http://mgif.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0