uttråkad..

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
jadå
Vad står det i ditt tredje?
asså jag kan inte vara imorgon, det gör så ont att  jag bara gråter & gråter. när jag står upp vinglar jag och jag har ont hela tiden i halsen vad jag än gör :/
Och vem var det ifrån?
amanda
Smsar ni ofta?
händer väll
Vad står det i ditt 18:e sms?
kollst på film hihi :) men hörru vill du träffas nån dag snart? (a) <33
Och det var ifrån?
paulina
Är han/hon farlig?
mycket mycket..
Hur farlig?
sjukt ;o
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
många, orkar inte kolla
Smsar du ofta?
asså.. nja.
Hur många sms har du skickat sen du fick mobilen?
tror du jag orkar räkna eller? har inte sony ericsson
Hur många mms?
vet inte
Är du beroende?
nejsh.
Vem ringde du senast?
pernilla
Vem ringde senast dig?
Dolt Nummer
Snyggast på din kontaktlista?
iq svar
Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
hahah, en snubbe
Hur många bilder har du på mobilen?
155
Vilken är din favoritbild?
många
Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
samsung U600 lila
Har du varit helt ärlig nu?
typ ;p


Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0