the sun is shining

sov hos felicia igår, med felicia, julia, felicia & pernilla i hennes lokal. vi hade det kul, spelade typ spel halva natten (; jag,pernilla & julia ritade i feliciornas ansikten ;p skiiiiit snygga !
somnade ungefär vid halv 6 tiden (!!!) vet inte varför.. haha.

är i alla fall med mell nu, länge sen jag var med henne!
åkte till henne imorse, ungefär vid 12 tiden. filippa var där :) dom klädde på sig & sen drog vi till vällingby och tittade lite. blev förälskad i ett par solglasögon, men jag köpte dom inte?! pucko.. Vi satte oss och solade & jag drack slush. haha. mell satt i linne och frös inte! börjar våren äntligen komma nu eller ? hoppas det :)

vi åkte hem till melli, packade hennes saker & sen åkte vi till jakan. skulle kolla på solglasögon. men hittade inga bra för vi kom dit typ 10 minuter innan dom stängde, hahah. så jag tvingade mell att följa med mig till kista. där hittade jag mina älskade grills igen! köpte dom för 179 kronor ;)

då tog vi bussen hem igen och käkade hos mig, sen gick vi upp till handlar'n och köpte lite ;p och nu sitter vi här, som värsta datanördarna.. med varsin laptop.

det var typ min dag, vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon. slöa. kanske sola.
hörs då, puss !



Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0