städdag

hade tänkt att ha en sån där '' städdag '' idag. i hela huset. mamma & pappa är ganska trötta på att jag inte gör någonting.. så aah. det här är väll en bra början. och USCH! okej, jag hade tänkt att ha en städdag..men hallå? det första jag vill göra när jag vaknar är väll inte att ta ner en spindel från mitt tak!? jag hatar spindlar! fick verkligen panik. sprang upp, ringde pappa och frågade vad jag skulle göra. och han vet hur rädd jag är och att jag absolut INTE kan ta i dom! så han sa att jag skulle hämta dammsugaren & suga bort den.. jag gjorde iaf det. var nära på att börja gråta ju. jag var själv hemma också så jag hade inget val :/ plus att den var typ 0,5 centimeter stor men det spelar ingen roll ! :p

ska gå ner och käka frukost nu. sen ska jag börja städa.. hare bra så länge. PUSS

Postat av: sanna

sv : haha, tack (: <3

2009-04-08 @ 22:14:32
URL: http://snjj.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0