så himla typiskt mig

självklart så somnade jag igår till desperete housewives! åååhh, shit vad sur jag blev när jag vaknade imorse.. måste se nått repris eller nått? vet ni om det går nått?
idag börjar jag iaf skolan 9.45 ( 35 tidigare än alla andra ) bara för att jag ska stå i köket. men ändå, jag slutat faktiskt 1 & dom slutar 3 :) fick ett sms av jossan och hon frågade vad jag ska göra idag, tror att jag ska träffa henne idag men hon svara inte på mina sms nu för hon ligger ju och sover fortfarande -.-' aja, måste välja kläder nu & sminka mig. hörs seeeen :) puss puss

visst har jag blivit bättre på att uppdatera? (a)

Postat av: FELICIA

Ja du har verkligen blivit bättre på att uppdatera, och jag har blivit sämre, hehe.. (: <3333

2009-04-22 @ 16:35:53
URL: http://tengmof.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0