MOPPE!

har vart med amanda idag, mötte henne på bussen påväg till jakan. sen därifrån jakan bytte vi buss till kista. vi käkade där, amanda köpte jeans och solglasögon (: vi drog hem till mig sen & tittade på nya moppen som pappa har köpt idag! åååhh, haha har döpt den till myran. bara för att den är så ful! fick köra den själv (a) var askul ju!

sen åkte vi hem till amanda, inte på moppen haha, med buss. käkade middag & gick sen ut och mötte peter, oscar & felix. trevlans. fett konstiga jag och amanda var! hahahah, hon spottade överallt, verkligen överallt. hon skrattade högt som fan för typ ingenting också ;p jag skulle skriva allas namn med kroppen.. gick ju bra (?) sen när jag och amanda skulle gå hem började vi snacka om älgar, hahah. japp.. humor.

sitter i hennes rum nu med datan i knät och hon tittar på disney channel (; hahah.

vi hörs imorgon hörrni, orkar inte skriva mera just nu. puss puss



oseriösa bilder (:

Postat av: MELL

Min bror har dom med röd rand :p

Nja, får se. Typ alla har ju såna nu, får väl hitta några andra <333

2009-04-11 @ 12:14:37
URL: http://mgif.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker vi är ganska balla lina (a).

heheh, älskar dig vännen <333

2009-04-11 @ 23:59:39

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0