mikaela

hejhej, skrev inget igår såååå jag skriver nu.
igår träffade jag mikaela vid ica. då sa hon att hon inte ville bära på sin väska så vi åkte hem till kungsängen och lämnade den ;p sen åkte vi hem till mig igen och hämtade pengar, sen drog vi till ica igen och köpte mjukglass (a)
efter det gick vi hem till mig, packade grejer sen åkte vi till mickan & lämnade mina grejer för jag skulle sova där :) vi var typ ute hela tiden igår, så när vi hade lämnat mina saker hos henne åkte vi till lillsjön och tänkte sitta där och typ titta på vattnet (?) haha men vi hann inte det för vi skulle hem och äta också. så vi åkte dit, sen tog vi typ direkt en buss hem igen för annars skulle vi komma försent hem ;d vi åkte typ i onädan men whatever. när vi hade ätit tänkte vi gå ut igen, men vi orkade typ inte så vi satt istället och kollade på tv. mickan somnade typ vid 21.30 för hon var tydligen astrött, sötnos (: jag somnade typ 22.30 för jag kollade lite på '' jag vet vad du gjorde förra lördagen '' skit konstigt program :p haha juste! ÖVERALLT, verkligen överallt så var det killar och gamla gubbar som tittade på mig och log! kul men ändå skit irreterande, hahah. mickan höll på att dö av garv varje gång någon kollade..

vi kollar iaf på en film nu som heter Georgia Rule, den värkar bra :)

bilder kommer nuuu & juste GRATTIS VANNE :)


Postat av: Pernilla

sööta bilder ! :)

2009-04-19 @ 14:36:56
URL: http://pperniilla.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0