jag är hemma (:

mysig vecka hade vi. - Jag, Julia, Pappa, ''Robert'', Elin & Elsa.
åkte hemifrån ungefär vid 9 tiden, och kom fram vid ca 5 tiden. Gick bra att åka (:
vi checkade in & gick in i stugan.. helt okej faktiskt. Det första jag och Julia gjorde var väll att springa till bastun. vi satt där, blev kokheta.. sprang ut i snön, rullade oss. sen sprang vi in i bastun igen, verkligen en sån grej man bara måste göra om man har bastu, visst?

nästa dag gick vi upp ganska tidigt iaf, åkte skidor ner till backen, som låg ungefär 200 meter ifrån vårt hus. PERFEKT!
åkte skidor nästan hela dagen, helt okej väder! sen när vi hade kommit hem.. var vi TVUGNA att gå upp till datarummet. var skit jobbigt att gå upp dit! vi fick klättra i vääääärsta stora branta backen. i 1,5 meters snö. plus att jag hade mina HALA uggs på mig.. smart? - not. sen när vi äntligen kom upp dit, hade receptionen stängt. så vi kunde inte köpa nått sånt där kort för att logga in på datan. typiskt! så vi gick in klädshoppen typ och tittade lite. slutade med att vi köpte en varsin stjärtlapp för att kunna åka ner för den där branta backen, istället för att gå alltså.

på tisdagen..
åkte vi skidor som vanligt. kommer inte ihåg direkt vad vi gjorde ;p

på onsdagen..
FYLLDE JULIA ÅR ! det lilla aprilskämtet.. näääje jag skoja (:
åkte skidor som vanligt på dagen, kom hem till stugan och fånade oss med att åka pulka ner för en liten backe. haha det var i alla fall skitkul ;d sen på kvällen gick vi till en resturang & käkade. vi + alla andra på resturangen sjöng för henne.. shit vad hon skämdes :p

på torsdagen..
packade vi ihop, satte oss i bilen och åkte hem..

tiden gick väldigt fort med det var ändå rätt skönt att få komma hem igen. 


stannade och käka på någon skitcool kina grej:




någon dag i backen:



älskar dig lillasyster! :



hahah, snyggt :




mycket snö? :



på toppen :



vääääärldens godaste glass :




soligaste dagen :



har nog inte så mkt mer att säga, kanske lägger in någon video sen från björnrike. ses sen! PUSS

Postat av: FELICIA

Fina bilder! Sötaste bilden på dig & elsa ((: <3333

2009-04-03 @ 19:12:04
URL: http://tengmof.blogg.se/

Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0