amandish

idag har jag varit med amanda. vi träffades vi fjällenskolan och sen åkte vi till jakan för att kolla lite. vi käkade där och sen drog vi hem igen, när vi kom hem kom en tjej förbi och köpte min studsmatta :) skönt att bli av med den nu.. fast jag kommer sakna den ! nog om det, sen gick vi till ica & köpte hårfärg till henne. hon ville ha ljusare hår. vi tog en före bild men glömde ta efterbild.. jag bad henne skicka en nu, men hon sa att man inte ser någon skillnad.. så jag ska typ färga hennes hår igen sen. men jaja, måste duscha & välja kläder nu. börjar 10.20 imorgon, skönt. men ändå så hatar jag onsdagar, HATlektionerna. so, matte, svenska & no. slutar 15.05. hör av mig imorgon, om jag har överleft dagen - haha. puss på er.



Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0