22:14

är med pernilla nu, ska sova här. vi har reflektionsdag imorgon så vi ska till skolan & titta på film, göra omprov i so'n och sen ska vi hem igen ;d onödig dag.. menmen, jag är ingen matkärring imorgon iaf ! hahah.. sista dagen på onsdag. fast ändå..det var ändå ganska kul. fast alla kom och mobbades -.-

fick 200 kronor av mamma när jag hade slutat för att jag städade mitt rum (?) tack ! så jag och pernilla drog till jakan men jag hittade inget mohaha.. eller aah jag köpte ett halsband. och resten la jag i mitt '' systemkamera '' kuvert (: nu har jag 620 :- där i.. lite men aja. får 1000 kronor av mami & papi snart :)

orkar inte skriva mera nu, penilla tycker att jag ska vara social mot henne för att hon kollar på film ;d knäppa människa !
haha, pusssssssssss


Åsikt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (bara för mig)

Blogg:



Trackback
RSS 2.0